svar på frågestunden!

Hur ser ditt stall ut? hade varit kul att se lite bilder på stallet! ;)
Ska du kvala till GP-ponny ?
Jätte bra blogg!

 

  1. kommer bilder :D

  2. Nej, har skrivit varför här :P

kul du tycker det :)

 

vad är det högsta du har tävlat? :)

på ponny, nat. MsvB, storhäst 110 :)

med placeringar då :P

 

Hur ofta smörjer du ditt träns och sadel? Vart får du dina hinder ifrån? Är det en welsh-ponny du har??

Smörjer nån gång i veckan :) Mina hinder har pappa köpt för längesen men vi ska köpa nya. Jag har inte welsh, men Tindra är connemara och X-mas kommer från irland :)

 

* Vad har du för mål med hästarna? :)
* har du ngn "Favorit tränare"?
* Hur ser din dröm ponny/häst ut? :)
* Vilket är ditt bästa tävlingsminne?
* Vilken är din favorit tävlinsplats?
* Vilka är dina posetiva & negativa sidor som ryttare? ;D

  1. Sm med X-mas, sen får vi se med ridhästarna :D

  2. Claes Brudefors och Kris Kringstad :D

  3. hm, som X-mas :D hihi, men typ svart med vit bläs ;)

  4. när jag vann min första tävling :')

  5. jag gillar åstorp och Halmstad väldigt mkt :D helsingborg har bästa inomhus.

  6. Posetiva:

*jag blir aldrig rädd för höjder och ”sånt”.

*klarar av de flesta ponnyerna..

*jag vet inte mer ? XD

negativa:

*”lägger” min hand så jag hjälper inte hästen sista språnget.

*äsh jag vet inte, ni får bedöma själva på mina videos :P

 

Hej EMMA! :D

Ska jag sälja Bisse? Börjar ju sam sagt bli förstor o har hittar en skiiit fin dponni!
Hjälp mig.. kan inte bestämma mig! :( <333
Love u

Hej sötnos <3

Nej det ska du inte för ni är bäst tsm <3

älskar dig (L)

 

Brukar du mest vara med din mamma eller kompisar på tävlingar?
Köper du fikan där eller tar med?
Vad har ni för transport?
Har du några syskoN=

 

  1. båda och typ =)

  2. gör mamma fika så tar vi ju med annars så köper vi xD

  3. lastbil :D har nån böckman släp med men de använder vi inte så mk.

  4. En lillasyster.

 

gör du dina header´s sj? :)
vad tycker du om märkessaker? :)

 

Nepp mina kompsiar gör mina :D

Jag älskar märkessaker =D

Hur mycket skulle X-mas kosta om du skulle köpa honom?
Vad är de högsta du hoppat med dina hästar?


Jag får honom om jag vill ;)

med häst, 160 cm och ponny 130 eller ngt.

 

Hur ser tess ut? lägg in bilder på henne:D
vad har ni för släp? har ni hästbuss? :)

 

Ska skriva mer om henne och fixa bilder :D

ska ta bilder på våran lastbil och släp :D

 

Det var typ alla, hoppa ni är nöjda med svaren :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se bilder på lastbilen :O

2010-04-08 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0