TILL REBECCA

till dig som har fantomen, jag har skickat ett mail men det verkar inte ha kommit fram så jag skriver det här så hoppas jag att du ser det :)

hej! DEt är Emma Jonasson, såg kommentaren på bloggen men svarar på mail :)
Vad roligt att höra av er!

Fantomen är en riktig kanon ponny, jag hade honom ca 2 år :) Innan mig hade han mest gått ridskola och en nybörjade har haft honom. När jag fick honom började jag tävla lite och det gick bra. Jag tävlade felfritt upp till LA (100 cm)  och det var på väldigt kort tid så om du vill börja tävla lite senare finns det mkt kapecitet i honom!

Finns det bilde på honom som ni kan skicka ? skulle vara roligt att se lite bilder, gärna filmer på honom :)

Hur gammal är du ? :)

Mvh Emma

Kommentarer
Postat av: josephine -

fin blogg du har! Är bilderna i headern möjligtvis Newforest SM ?:)

2011-02-11 @ 02:55:33
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/
Postat av: josephine -

aha ;) ne såg bara att bilderna va från vetlanda! Men vi har ju många tävlingar varje år :D

2011-02-11 @ 19:30:23
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0