28/2-2011

hihi, det var inte igår jag updaterade senast ;) men jag leeever! Jag fyller faktist 16 år idag <3
fått massa fint (:

DEt går jätte bra för Danido. Han har fått ett år nu och han har mognat och fått den tid han behöver. annika som har honom ska tävla dressyr hela våren. Jätte kul verkligen så vi ska nog inte sälja honom trots allt haha!

Jag ska evt åka till USA på ett high school year till hösten, spännande! Och då kommer jag antagligen bo på en hästgård. Så därför så ska jag faktist börja ta rid lektioner så jag håller igång mina kunskaper genom att börja rida 1 gång i veckan. Då kommer jag rida på Danido <3

Dock rider jag inte så seriöst, kanske blir någon tävling i bland om jag hinner/har lust. Annars kommer annika fortsätta träna/tävla honom men jag äger fortfarande. ganska smidigt va ? :D


http://www.youtube.com/watch?v=Hb3fRrJaxLA
saaaaknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0