Torsdag

Idag har varit en riktig mysdag! Ikväll kom Marie,Märta,Jennie och Nathalie till mig så kollade vi på "last song". Så sjuukt sorglig! alla grät, eller inte jag, har aldrig gråtit åt en film, känner mig så okänslig .... Men riktigt bra va den! :D

Vet att många undrar lite om X-mas nu och så, eller ah. Men veterinären kommer nästa vecka och ska kolla igenom men jag har fattat ett beslut, jag väntar med att gå ut med det tills det är helt 100 osv....

Den 1 janurari har jag haft dig i 4 år, ärligt talt tror jag att vi har uppnåt allt vi kan, du var penionerat när jag fick dig, allt som du hoppade med mig har varit en bonus, varje tävling....Vi kommer aldrig bli "färdiga" med varandra om jag så kunde ha dig i 100 år till... Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0