Peter Eriksson

Glömde skriva att jag tränade för Peter Erikssson i torsdags. Han var helt awesooome :D vi hoppade mkt balans övningar. Alal hinder på max 90cm, vi tränade rytm och takten vilken jag och Danido behöver träna på :P Fick fina lov ord från Peter om framtiden med Danido <3 Han tyckte att jag skulle vänta med tävlandet för det ger ingenting för hästen just nu, visst han nollar 90/100 cm med lätthet men jag vill ganska mkt högre än så ;) SÅ vi har långsiktiga mål, ska träna 1 gångi månaden för Peter sen ska jag träna dressyr för Annika. Första dressyrträningen på måndag. Ska tävla mkt dressyr i höst så han blir riktigt stadig :D det kommer ge bra effekt till hoppningen senare. Är så himla taggad så det är inte sant :D Längtar bara tills jag kan komma ut på tävlingsbanona och visa allt vi har lärt oss och att man ser resultat för allt jobb som jag lägger ned VARJE dag.

älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Tova

Fan vad kul!:D Du får filma någon gång!

Yes Hkrk,vi ses där!;)<3

2010-09-12 @ 14:34:17
URL: http://korsningsponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0