Söndag

Danido var superduktig idag på tävlingen :D jättenöjd, han skötte sig super bra! fick 60% så är nöjd :P felen berodde helt på mig så det är ju bra xD träffade även Anne Persson (a-tränare) och hon sa att jag MÅSTE träna för henne snart xD hahah hon lärde upp mig från början typ, hon fixade mina b-ponnys och så :P men blev att jag bytte för jag kände att det inte hände så mkt i hoppningen. Men i dressyren är hon super! så bokade träning på fredag =)

VI har lånat ut våran shettis Lilleman till en av mammas bästa vänner, Jenny som är veterinär. Nu har hon bara Lillis och man måste ha minst 2 hästar enligt lagen så hon ska ta hem X-mas. X-mas har gått i pension nu, han förtjänar verkligen det! Världens bästa ponny <3 Så nu kommer han gå i en ENORM hage och en veterinär som kollar till honom, kan han få det mkt bättre?

Jag hopps att jag hittar en d-ponny, vill inte att min ponnytid ska ta slut redan nu. Har ju bara Danido nu :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0