Måndag

Idag kom skolfotot, blev lika fail som vanligt! ush hatar skolfoto. Idag har vi flyttat fölmärrorna från betet till stallet =) Som fölungarna har växt! I morron ska de få på sig grimmor och börja ledad osv.

Märta och Nathalie har precis åkt hem, vi har kollat film typ :P
Just nu kollar jag på VÄRLDENS BÄSTA serie typ, Gossip Girl, fan vad bra den är! helt sjukt x)

Joggade Danido lite idag, är så himla glad att jag lyckades få en sån fin häst som honom!

tog bara precis en mobilbild innan jag hoppade upp, ofc skulle han vända bort huvudet xD
Snart är det höstlov, då har jag haft Danido ett år! Jag var bara 14 år och han 5 :') helt sjukt ändå, men ena halvåret har jag ju haft hjälp med honom (Annika-Mamma) men nu sköter jag honom helt själv.

Känns ju konstigt att bara ha en häst, är ju van vid att ha minst 3 hahah. Så kollar runt lite på hästar nu. Funderar på någon ung, 1-2 åring med den stammen man vill ha osv =) Tycker det är så roligt att utbilda! Forma hästen hur man vill ha den.

Nu ska jag fortsätta kolla Gossip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0