Måndag

Håller på och bygger ut min paddock för fullt :) Rivit ned alla staket nu och vi håller på att lägga ut mattor. Den är nu 20x40 och det är förlitet för Danido. Så nu är den 60x40 :) Det blir ganska lagom. Gruset kommer nästa vecka och då ska den antagligen bli helt färdig med.
Vi ska beställa ny hinder från safety system med, men funderar på om det är lönt att göra det nu eller om jag ska vänta till våren. Få se, ska köpa ett sånt där "start paket"  då man får med 5 hinder varv 1 oxer. Det blir nog ganska lagom skulle jag tro, har ju redan 6 hinder sen innan. Fast de är små trähinder som inte är högre än 120 cm xD haha, men det duger, hoppar nästan aldrig hemma.


Tänkte försöka bli lite mer aktiv här, lite dagens outfit och sånt dära. Och inte alltid stalloutfiter, utan innan jag går till skolan osv :) låter det bra?  Ska försöka på Nathalie att fotta mig varje dag med hihi ^^

Danido red jag lite granna bara idag, riktigt skitväder ute ju!
Har fått sålt mitt träns och benskydd med fick 100 svar typ! Stor efterfrågan efter dyon och veredus xD Fick 750 kr för benskydden och 750 kr för tränset. Bra tycker jag med tankte på att det är begagnat :P

Ska ta bilder på mina täcken som jag har använt på X-mas med, ingen ide att ha de hängade, de tar bara plats. Länkar annonserna senare så klart :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi det tror du va XD

2010-10-19 @ 16:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0