GAMLA bilder xD

Mailade Matilda häromdagen om hon hade kvar bilder från en lokal tävling i jan-feb  2008 och fick svar i dag :D Det var den första tävlingen på året så jag hoppade Lc/lb eller bara LB, minns inte xD

hahha, en bild på mig och Lofty Duncan, vi köpte honom som 1 åring och på den bilden va han 7 år. Typ en vecka efter den tävlingen så sålde jag honom till Harplinge.

Här kommer 2 bilder på mig och Fantomen,


sötis fantomen <3

hahha skratta inte nu, men här kommer X-mas, min andra tävling eller ngt tror jag


hhahaha, ush vilken bild xd
skämms över min sits :O Tur den har blivit bättre :P
X-mas i somras:

lite skillnad ? :) dock finns det mkt att klaga på den bilden med xD
skrattar åt den västen jag har där med xD Men har för mig att det var en lyckad dag med placeringar i de flesta klasserna =)

Kommentarer
Postat av: emelie

läs och kommentera gärna min blogg varje dag :)!

2010-11-03 @ 22:46:33
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/
Postat av: Josefine - hästblogg

Fina bilder!

2010-11-08 @ 21:40:03
URL: http://jsohlman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej Emma!

Jag heter Rebecca och är 11 år,jag bor i fristad och jag hittade din blogg och kollade och då ser jag Fantomen :)

Jo, jag köpte Fantomen 2009 i December.



Kram Rebecca och Fantomen! :) <3

2011-02-04 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0