Hemma!

Är hemma från tunisien nu :) Har haft det superbra! Ätit gott, solat,bada, ridit kamel och shoppat massor :D Har bott superfint med :P har över 200 inlägg på BL som jag måste läsa så har en del att göra i kväll om man säger så xD men tog lite snabbis bilder på det jag köpte så laddar upp det direkt och mer "riktiga" bilder kommer senare:

Lacoste klocka
ray bans solglasögon

mina LV- saker :P Plånbok, neccecär, sockar (haha)
" made in  paris"
" made in paris" står det även på neccäceren :P haha min stavning xD

en jätte snygg burberry jacka! (min nya kärlek :D :D) dock är det en vårjacka :( men den kommer bli en favorit, passar snyggt till mitt burberry skärp + blå converse!
äkta :P


rooosa converse, köpte blå med :P

Har köpt lite smycken och massa ansikts/hår produkter och så också:P 1 lacose tröja och en ed hardy tröja med, och en Dior parfym som luktar jätte gott! :D kommer mer bilder sen om jag orkar xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit vad snygga saker (avis)!!!!!!!!!

2010-11-06 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0