Måndag

Har ridit Danido och X-mas idag :)  X-mas var ganska pigg :P som vanligt efter en tävling ^^ Danido däritmot var riiktigt fin, red på volten och han lyssnade jätte bra. Det gjorde han inte igår, igår var han jättekantig och jobbig. TRänade mkt sidvers rörelse och det fick honom att arbeta! :)

I morron ska jag åka till bilskolan och träna inför moppe provet och sen ska jag och mamma åka till Horse Farm och köpa en present till Annika för hon fyller år på lördag :D Kanske hittar jag nånting i morron med ? ;) sen blir det nog att gymma på kvällen om jag hinner :P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vill också gyma imån :(

2010-05-10 @ 21:02:05
URL: http://naathalliee.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVAR: Nej, det kan jag väll inte påstå att jag gjorde. :P

Vad ska du göra idag då? :D

2010-05-11 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0