tävlat idag!

Tävlat X-mas idag. Hoppade en  LA och fick ett ner på 3:an, kom rätt och så men han såg väll antgaligen inte att det var en oxer :S . Men fick en kanon runda! citat från mammi " detta var den bästa rundan jag sett er 2 haft tsm, du var ute med honom och som du red". Men andra ord jag hade full kontroll på honom, han sprang inte i väg utan lyssnade. Kom bra på alla hinder, inte "tur" på ngt eller så. Synd att mammaklanten glömmde filma :(  Hon lovar att filma på söndag så ni få se hur fin min prins är :') . Störta andledningen tror jag att han är så lugn är att jag rider honom nästan varje dag hemma och har honom aldrig på släp bakom vagnen.

Måste såg jag är lycklig lottad som fått en ponny som X-mas och en så talangfull häst som Danido! as lycklig verkligen (L) .

Har pratat med en gammal kompis, Maja och nästa söndag åker vi evt till Liseberg tsm :D gud vad jag har saknat henne, när vi var små så var vi varje helg typ, as kul hade vi :D hahah hoppas bara vi har det nu med men det tror jag :)
Ska tagga inför söndag nu, nat. LA/MSVB :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0