MISSAR FALSTERBO :(

det är sant, jag åker till Malta den 23 juni och kommer hem 14 juli.Och falsterbo är 3-11 juli. Jag har typ massor med saker jag måste kolla på i falsterbo och massor med saker jag ska shoppa :(  Aja,  Malta är ju bara en gång och falsterbo är ju varje år :)

Kollar på bilder där jag ska bo i Malta, ska bo på Ramla Bay Resort! Tror det är det hotellet för det står att det är det på info lappet jag har fått :P Ska ju åka dit med Märta och Nathalie :) kommer bli grymt kul fastän jag missar massor med saker här hemma :P

När jag är borta så tävlar jag helgen innan jag åker och sen kommer kanske Carro ha Tess ( det är säkert typ ) och kanske Danido om hon har tid så tävlat/tränar hon dem medans jag är borta. X-mas får mamma träna bakom vagnen och han får ta det lugnt med tävlandet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0