Långdag.

Idag har det varit en lång dag, först skola som vanligt. Sen när jag kom hem var det att skynda sig med hästarna (travarna och så) sen fixa Tess och Danido fina sen åkte vi med dem till Carro. Tess lämande vi hos Carro eftersom hon ska henne under en pariod. Dock vet vi inte hur länge, kan vara från 1 måndad till flera år. Beror helt på hur länge Carro vill/kan ha henne. Red ju dressyr med Danido för henne sen och OMG vad bra det gick! Min häst dansar :) Carro tyckte Danido va 10 ggr bättre än sist och nu gick han stadigt och fint hela passet och känpade. Vi tränade på en stor volt där jag flyttade honom, minskade volten utan att tappa formen och sen få ut honom sidvers. Hade tänkt att gymma idag med men det kan jag nog glömma , kom hem sent :(

När vi kom hem så flyttade jag och mamma några föl märror till en annan hage längre bort.

I morron är vi lediga från skolan , man ska jobba hemma typ och tjäna pengar till fattiga barn i andra länder. Ska rida X-mas ordentligt hade jag tänkt, back träna osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0