Fredag

Känns som söndag i da :O var med NAthalie igår, riiktigt kul :D Och sen red jag X-mas under dagen, har var lite trött nu när han äter gräs 24/7 XD (bete). Sen kom Carro och höll dressyrträning för mig :D  Vi arbetade lite tvärom än vad jag är van vid. Vi arbetade hela tiden med att få honom rak i halsen och böjd i kroppen. Och hela tiden har stöd på yttertyglen och lossa på innertyglen. Känndes konstigt i början och bara rida med ytter men det blev bra till slut!. Sen skulle jag höja min hand ganska mkt med. Och när jag stannar, så ist för att "dra" så ska jag höja handen och mjukna. Det funkade perfekt på slutet när han fattade =D Aldrig hört att man kan göra så men rek. att alla ska prova :) När han har lärt sig det helt så räcker det man bara höjer handen pyttelite så stannar han ;). Carro är jätte duktig verkligen!  Sen har jag packad,putsat och gjort ordning Danido. (även fixat broddhålet ;P) . Hoppas bara det blir nån tävling i morron, kommer det 40 ml regn som vädergubbarna har sagt så blir det ju inget :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0