carro

Har mockat alla stallarna idag, duktigt va (Y). Sen red jag X-mas, ha nvar dunder fin som vanligt. Travade och lyssnade på mig, kudne göra serpentiner, volter 8:or i trav och gallop och han var inte ett dugg rusig :D älsklingsponnyn <3
Sen red jag Danido bakom mamma som körde en travare. Då gick det jättrebra, han var inte ett dugg tittig och var jättefin :D nu är han sig själv igen :'). Red tess med, galloptränade för att få henne piggare =)

och nu är det bestämmt, Carolina Kullman ska ha Tess om 2 veckor och tävla/träna :D hihi och jag ska åka och träna ifa 2 ggr i veckan med Danido för henne. Tycker det är lättare att träna för nån som är yngre och är "med". Hoppas det funkar ifa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0