Träns

Har tänkt lite på vilket tävlingsträns danido skulle ha i framtiden, just nu har jag bara ett jacson träns med swarovski pannband.
Har ju ett jättefint dyon som jag har på x-mas och är skitnöjd med det tränset och tror Danido skulle vara fin i det med :) Men känns ganska tråkigt att ha två likadana med ju :P
detta är det dyon som jag har, men dock kan jag inte använda mitt swarovski pannband på det :(
Tycker detta Glen Gordon tränset är väldigt fint, väldigt stilrent. Ganska likt Dyon med och kan samtidigt använda mitt pannband :D
najs va ? =)
Kolla även på Dyons nya schabrak, ganska fint som vardags
Tycker nästan om alla Dyon saker så det gör väll att detta enkla schabrak blir så snyggt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0