Tävlingen idag

Tävlingen gick lite blandat i dag :P det har spö regnat heela dagen så har inte varit på toppen humör.. Glömmde såklart regnbyxor så fick köpa dessa här:

till resultat dårå, I LB så va han super het! och när det är så låga hinder så kortar han inte upp sig heller utan springer ännu mer!  men kom till omhoppning och sen fick jag 2 nedslag ( han bara sprang iväg!) men i La när det blir lite högre så stämmde det bätte så då var han mkt lugnare och lyssnade på mig <3 fick ett litet skitpet på 5:an men resten va inga problem ;D Film på LA kommer kanske i morron, men då få ni acceptera att jag ser ut som michelin xD gick upp kl 6 och sen efter jag kom hem så red jag tindra och hon var fin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0