Svar på fråga :)

ångrar du att du köpte en så ung storhäst? eller tror du nu i efterhand att det skulle vart bättre med en rutinerad? :)

svar:
Faktist INTE :) Gör man misstag på en unghäst så tar unghästen åt det, så man märker ju rätt fort om man har dumma ovaner :P Och hästen blir verkligen var man gör den till! Jag älskar unghästar så jag tkr bara det är kul :) men visst, ibland undrar jag inte om det vore enklare att få en tävlingshäst som man bara kan "åka runt på".  Meen det har jag ju X-mas till ;D

men jag tkr juniorer borde ha yngre hästar, då lär man ju sig rida, på riktigt. Funkar inte hästen så beror ju det på ryttaren för det mesta på unghäst, en ryttare med dåliga ovaner som rider en rutinerat häst märker ju ingen skillnad, hästen hoppar ju ifa även om ryttaren gör fel. Jag menar INTE att det ALLTID är såhär men för det mesta, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Tove&Amanda

Aww <3

2010-03-29 @ 20:20:05
URL: http://toveamanda.blogg.se/
Postat av: Tilda

EMMAEMMAEMMA!!! Vi ska kanske oxå köpa en stor häst :D Då kommer vi träffas på ALLA tävlingar sen :D:D:D

Ska du til edsbro på meeting? :D <3333

Lööve you

2010-03-29 @ 21:42:59
URL: http://matildamelkerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0