Måndag

Red Danido igår, men han var jätte nervig och stirrig så jag bad mamma rida honom. SÅ mamma satte på honom tunga bots så han fick mer rytm i steget, helstängt så han slutade titta på alla saker och en muff på nosen. Danido är väldigt inteligent, han fattare direkt att det inte va nån mening att bråka så han lyssnade så snällt :) Red Tindra igår med och hoppade en stock (typ 80 cm kanske?) och hon hoppade jätte fint :) Tävling på lördag med henne :P

Idag så var jag i stan en sväng för att köpa nya idrotts shorts men slutade med att jag köpa en topp/tunika, tight jeans, smycken och en sommar tröja =)
Mamma red Danido idag  men och han var jätte fin ska rida honom i morron! Bilder på det jag köpte kommer i morron ;)

Kommentarer
Postat av: Vilma

Sv:Jaha vad kul! Så du har 4 hästar sammanlagt?:D

2010-03-23 @ 20:26:59
URL: http://viilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0