Dagens ridpass

Har ridit alla tre hästarna i dag. Började med Tindra, har inte ridit henne på en vecka eftersom jag har varit borta och så ju :P Men hon var superduper fin :) Hon har verkligen utvecklas sen jag fick henne! ist för att gå uppe och spänna huvudet så söker hon sig neråt och arbetar med ryggen-nacken. Skulle tro jag har henne året ut sen är det nog dags att sälja henne :) (köpte henne för att utbilda henne och senare sälja henne, brukar ha en "sån" häst varje år typ :P )Red ca 30 min på banan :P
Sen red jag Danido och jag börjar undrar vad som har hänt ? Hästen var helt underbar och tuggade på bettet och gick stadigt på tyglen utan att springa i väg. extra + i travet. Brukar alltid har lite svårare att samla sig i travet :P. Red honom också ca 30 min på banan.
Avslutade med X-mas. Han var lika studsig och glad som vanligt =) Red bara 3 varv på banan (banan=1200 m). Veterinären var hemma och vaccinerade en av mammas hästar och så kollade på X-mas och Danido eftersom de var inomhus. Han var imponerat över hur uppdragen och musklad X-mas va, omöjligt att tro att han är -92:a. Danido har fina muskler nu med tyckte han ;D Kul att höra att han se resultat efter allt arbete man har lagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0