Ridit =)

Igår när jag kom hem så var natuligt vis det första jag gjorde va att rida X-mas :D Mamma och Clara har ju hållt igång i honom så han har fortfarande bra kondis =) Hoppade honom lite, och guuud vilken underbar känsla det va att rida igen när man inte har gjort det på över 3 veckor!  X-mas var helt över ladddad, hoppade små hiner och han hoppade 1 meter över xD Känns bra inför björbäck nästa vecka. DEt blir ett meeting på 3 dagar, kommer hoppa La-La-msvB (rcp) och alla klasser kommer vara natinella :P

Danido skulle jag ridit i dag om jag inte hade blivit så j*vla förskyld som jag har blivit :( massa feber, hosta och snuva :(:( .
Dock kommer jag bara rida igång Danido sen så.......... Ska inte skriva för mkt här för än det är 100% att det blir som vi har sagt nu. HAr funderat mkt på Malta hur jag vill göra med hästarna. Har tagit många beslut som jag kommer skriva här så fort allt har blivit bestämmt eller vad man ska säg...


Kommentarer
Postat av: tova

Jag har lust att rida iigen typ haha :)

Cura är ska provridas i veckan :D

Vi ses på björbäcks meeting :D<3

2010-07-16 @ 14:23:43
Postat av: Tina

Hej Emma ! Jag heter Tina och äger mamman till Danido, skulle vara jätteroligt att få lite bilder och info om honom om/när du har tid och lust. =) Ha en bra dag/ Tina

2010-07-18 @ 07:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0