Frågor

Har fått in lite fråger ang. mina storhästar vrf de ska säljas och så. Tess säljs för vi trivs inte tsm i hoppningen. Därför tävlar Carro henne och det funkar super :) Danido har jag inte bestämmt mig ännu, pratatade lite med hans gamla ägare redan i dag. Andledningen är att jag tkr det tar sån himla tid med honom! Jag lägger 10 ggr mer tid på träning på honom än X-mas tex. Dock tränades X:et bara 2 ggr i veckan när han va i som bäst kondis så han är ju vääldigt lätt tränad men än då. Bättre storhäst än Danido är ju väldigt svårt att få tag i så drf vet jag inte om jag ska sälja... Men jag tränar jätte mkt markarbete med honom och det har funkat super! Så jag ska se på nästa tävling om han är annolunda då. Kanske ska testa ny tränare till hösten med, få se.

Så ingenting är bestämmt :P
Igår sov jag över med Nathalie, det var super kul! Har inte träffats sen Malta. Jag och märta kollar på biljetter till Stockholm :D Ska evt dit och hälsa på Malta kompisar :D Idag har jag stekt på stranden och nu har vi gäster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0