Träningen dårå :P

Träningen gick sådär. Ibörjan så var hon jättetittig och rev ganska mkt. VI hoppade en barna på 12 språng. Islutet hoppade hon skit bra varkligen! allt bara flöt och jag fick bra kritik. Hon var mkt lugnare idag :) Mamma filmade aldrig eftersom det inte gick så jättebra i början :P Våran outfit var så här i dag:

Jacka: Kingsland shine nångting *haha*
Tröja: Kingsland x2
Ridbyxor: svart-vit rutiga helskodda
Stövlar: Tretorn
Hjälm: JW
Handskar: TJOCKA läder vantar

Tindra hade på sig:

Sadel:Prestige golden star
Schabrak: randon-vinst-schabrak
Träns: classic med pandband där det stod Tindra <3
Benskydd: Blå framskydd "three horses"
Ländtäcke: Täcke när jag skrittar fram sen tar jag inte på det för än jag är färdig.

Kommentarer
Postat av: Tove

Skulle du inte kunna ha bilder på dina outfits? :)

2010-01-13 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0