Träning

Träningen igår gick jättebra :D Kom hem sent så bloggar inte för än idag. Tränade Tindra i första gruppen och Danido i andra. Vi hoppade 3 hinder med 3 gallopsprång i mellan, vilken var en väldigt bra övning för Tindra som har svårt att hoppa av vid rätt avsprångspunkt. När hindrern låg på 100-110 cm så hoppade  Tindra en dm över typ :O eller det gör hon mest hela tiden, ibland så hoppar hon nästan ut mig ur sadlen xD Fick bra kritik att hon har blivit så fin :) Dock måste jag försöka lugna ned henne, hon går knappt att trava hheheheheh.

Jag hoppade dandio för första gången med. Han var jätte duktig, lite spännd ibörjan och har en dålig ovana att bara springa iväg efter hindrerna. MEn hoppade jätte bra och var rädd om sig. Claes tyckte mkt om honom :D(L)

Idag så är det 15- och alla vattentunnor till hästarna har frusit så det är bara att ta in alla till stallet och låta dem tina, fasen vilken tungt jobb det är! Hatar just ni vintern mest av allt.

X-mas ska till kliniken på tisdag ist, veterinären hann inte i dag :S
Puss och kram allla  som läser min blogg :)
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0