Träning

Mina hästar är bäst

Träningen gick superduper :D Hoppade Tindra först, rev lite i början men sen när jag fick in rytmen gick hon kalas :D love my ponniii <3 Och danido ska vi inte prata om :O shiit vilken häst han är <3 Hoppade sjukt bra hela tiden, jag gjorde ngra missar men inget att säga om. Claes frågade vilken tävling jag var anmäld till, jag bara "öh, jag har inte ens planerat att tävla för ens om en måndad och det är Cr " xD Men han tycker med att jag ska ta det lungt med honom :P hahaa fick massa bra kritik av honom, bara tacka och ta imot :D Han säger med att jag ahr utvecklats så mkt, kul att höra! Låte lite skrytig nu va ? men är man glad så e man :D Nu ska jag dusha, fixa läxor sen SOVA :D I morron blir det nog klittebadet och träna ;)
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0