Tävlingsplanering:

Nu börjar tävlingarna drar i gång! ifa för mig som har både storhäst och ponny :P Om det går bra på träningen med Danido på onsdag så ska jag anmäla Laholm 6 feb 90/100 cm. Det blir ju våran tävling tsm isf :D Tindra ska starta i kungsbacka 20 feb LD/LC och 14 feb är det laghoppning på halmstad(endast medlemmar) så det blir väll som en träningstävling antar jag ;) I mars så är det lokal i Halmstad med Tindra igen, få se klasser då.

X-mas ska kollas upp den 8:e ju hos Jonas innan vi startar honom. Sen tror vi faktist att han ska få ett uppehåll tills utomhus sesongen. Han är inte lika bra innomhus, han blir mest stressad och det sliter onördigt mkt om man säger så, det låter inte så bra men det är lite svårt att förklara :P Aja få se hur det blir men vi har inte planerat ngra tävlingar än. Det mesta beror väll också på vad Jonas säger när han ser honom.

Sen åker jag till Malta 3 veckor med Nathalie och Märta, åker 26 jun och kommer hem... ? 3 veckor framåt vad det nu blir xD Men kommer tävla helgen jag kommer hem men kommer missa mkt såklart :(

Kommer nog ha lite svårt att få tiden att hinna senare när alla ska tävlas regelbundet, Danido på storhäst tävlingar, Tindra på lokal/regonal (hoppas det blir reg ifa!) X-mas kommer ju "bara" tävlas var tredje vecka så han håller bra hela vägen på reg/nat/elit tävlingar. Hoppas såklart att Tindra kan tävla med X-mas senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0