tävling

Tävlade i dag med tindra. !0- var det sjuuukt kallt ! Jag ahde ändo långkalsonger under ridbyxorna och dubbla tröjer :PFick ett pet i första klassen och 2 i andra, inte så mkt att säga om :P kom lite flackt och Tindra är ganska osäker när hon ska hoppa av. Bilder kommer i kväll :D Kul att träffa tova med, du är hel sjuk xD hahha. Red Danido idag med, bara 20 min och han var superfin! Omöjligt att tro att han har vilat en måndad typ. Han går stadigt i form tuggar på bettet och koncentresar sig på alla signaler jag ger honom, får nya mig själv nästan. Älskade häst <3  Imorron ska jag och Mamma köpa termo ridstövlar, mina tretorn fryser ju till is :S Fy vad kallt det är! !! Och mina tretorn börjar bli för små i skaften så jag och mamma bestämmde att jag får pengar i födelsedagpresent så jag kan köpa vilka stövlar jag vill :P Lutar nog mot blå tretorn. Men få se :) Ngra förslag ?
Nu ska jag äta och göra en liten lista på allt bra som händer 2010 :D:D:D
/Emma

Kommentarer
Postat av: tova

yehhaha, men du ärmed lite sjuk ;) fast nah..hahaha: D<3

2010-01-03 @ 21:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0