Tävling i morron

Denna dagen har gått jättefort varkligen! Fixat stallet på förmiddagen och på eftermiddagen red jag Danido för första gången på flera veckor (vinter vila) han var super laddad! De första 5 minuterna var inte roliga men resten var han super fin :D<3 red bara 20 min sen var han helt slut xD Danido <33 Hoppas vi kan bli ngt bra tillsammans :) Sen red jag X-mas och han var mer en laddad trodde han skulle explodera xD haha, det var massa hinder i ridhuset och varje gång vi galloperade förbi ett så hoppade han nästan i luften och laddade, söt ponni <3 nu bara skrattar jag åt honom hade det varit för 3 årsedan hade jag blivit jätterädd :P  I morron är det klubbtävling med Tindra. Ld/LC ;D Har beslutångest- ska jag ha vita ridbyxor eller inte ? :O 

TOVA KOMMENTERA NÄR DU LÄSER DETTA! du måste hjälpa mig lägga i 2 länkar (2 bloggar) och lägga in så alla kan se för de har reklamerat mig så känns sjuukt otacksamt att inte lägga in deras bloggar :S

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0