Ridpasset:

Mamma red Danido med Annika och Tess idag så jag red bara X-mas. Red på travbanan, han var heeelt gaaalen! skojar inte :O Fy vad jobbig han va! Red 500 meter sen bara kastade han sig iväg och fick inte stop efter 800 meter typ :O cp häst. Sen fick han för sig att han skulle gå in i stallet och jag bah glööm det latmask :S Så sjuukt lat e han -.- Bara springa i väg i fullfart ist för att arbeta. Och sen andra varvet så blev det samma sak sen var han sjuukt trött och mina armar var på väg att åka av. Avslutade med att skitta in ifa.  Om det inte vad för att han hoppade som en gud undrar jag allvarligt om någon skulle stå ut med honom xD Aja, ingen kunde ta foto på min snygga outfit :( buhu men hoppas mamma kan ställa upp nästa gång jag rider :P (lördag)
Nu är Nattis här och nu ska vi göra milshake =D as najs ju <3
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0