Onsdag

Idag är det onsdag, min favo dag på skoldagarna (A) 2 tim slöjd 2 tim eget arbete :D 
Ska kolla sadel fredag om vi hinner ;) Hoppträning idag med, Danido och Tindra som sagt. Hoppas mamma kan filma lite med ;D HAr även beslutat att Tindra kommer inte klippas, bara igår från att jag tog av henne täcken när jag skulle sadla och innan jag satt på henne ländtäcken stod hon och frös som ett as! bara darrade och höll på. Så känns inte skyst att klippa henne. sen i dag händer det ingen annat typ, jag kommer hem sent så hinner kanske inte blogga ikväll :P  Måste blogga mer om utrustning, tror det blir om förbyglar/martingal som man kan matcha med, så håll utkik!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0