Mina absoluta drömmar!

Enda sen jag var liten har mina drömmar alltid varit väääldigt stora om vad jag vill blir osv ;D
Just nu känner jag att jag vill inget annat än att  läsa/plugga så mkt som jag orkar, börja ett grymnasium som har naturbruk. Efter det vill jag så klart gå högskola och utbilda mig till veterinär. Alltid tyckt det varkat intressant att bli det. Hästarna kommer alltid finnas där, ska minst 2 hästar som jag satsar högt med! Alltid lätt att säga nu men kämpar man så är allt möjligt =) I framtiden tror jag nog att jag inte vill bo i Sverige. Kanske Tyskland, Frankrike, Usa ? Kan ju en del franska så kanske frankrike? Eller hollad är ju ett bra häst land med. Jag kan skriva om sånt här i evighet xD Skulle jag bli veterinär så är ju målet efter det att starta eget, tjäna en del pengar och kunna bygga en fin gård med ridhus, bra träningsmöjligheter och ha min klinik på gården dårå.
Det är här är nog min stora dröm just nu, ALLT kan ju hända  men man får väll alltid drömma ? (A)

Sen ngt annat som också skulle vara härligt är väll kanske att gå någon helt annan linje som inte ha ngt med hästar/djur att göra :D Kanske designer eller ngt och hålla på med unghästar/tillridningshästar. Det skulle vara ngt lärorikt med.

Men översta är det jag tänker på när jag är i skolan, försöka satsa så mkt jag bara orkar och nå upp till mina drömmar, vill inte bli någon loser som hoppar av skolan och sitter hemma och lever på sos och fantiserar, ush och blä.

/Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va nice (a) <3

2010-01-21 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0