Måndag

Slutade sent i skolan idag :( När jag kom hem så red jag Danido. Börjar faktist bli ljusare nu, känns som man får mer energi och att brodda går lätt som en plätt nu :D thihi, Danido hade varit dum när Annika hade ridit honom så jag red honom i paddocken först. Fast man kunde ju bara rida i spåret eftersom det var så ojämt :( Trist så jag red ut på trav barnan ifa. Jag red men gramanen ( Claes säger att jag ska rida med det på honom!) och han skötte sig mkt bra :D Lite fjompig i början bara men sen var han riktigt fin <3

I morron ska jag och mamma köpa nya möbler till mitt rum och evt åka till Horse form och kolla på en ny sadel till Danido. Jag har ju en prestige Paris D men det är så jobbigt att bara ha en sadel som passar storhästarna så det blir så krångligt när Annika kommer och rider. (Då får jag ha min ponny sadel). Jag vill gärna ha en svart sadel eftersom det är lättare att göra rent och man ser inte onördiga skav från skänklen osv... Hoppas vi hittar nån fin ifa :D
Hoppat på att åka och simma senare med, men får se.
Nu sitter jag i min rosa mjukis dress och lagar middag :P Blir pyttipanna ;P

Kommentarer
Postat av: Linda <3

ah eller hur det är as mke ljusare nu :O:P <3

2010-01-19 @ 15:06:03
URL: http://liiindacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0