Mål?

Hm, för några månadersen när det gick som bäst, X-mas var helt klockren osv så var mitt mål att starta påsk grand prix och deb msvA med honom. Nu är mitt mål att han blir BRA igen. Vi ska få upp det starka förtroendet vi hade för varandra innan. Sen kanske vi kommer på tävla nån reg innan vi kan fortsätta tävla de klasserna som vi brukar funka bäst i <3

All ska hela tiden hålla på och tjata om "ska du inte hoppa i laholm på söndag, det är ju msv!" osv. NEJ jag ska inte tävla honom nu på ett tag tills vi vet säkert vad det är för "fel" på  honom. ÄNNU värre är det när folk har frågat om jag ska sluta rida honom för et gick piss dåligt på lusse. Så är det absolut inte! Klart att alla har sina svackor. För att få framgångar måste man stå ut med motgångar, right? 
Jag och X-mas kommer upp på topp igen, oss slipper ni inte.
Så alla, lägg ner allt skit snack nu, vi kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är bäst :)<3

2010-01-22 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0