Lista över 2010-

Över alla bra saker 2010:
* 6-10 skidsemester med konfa
*konftan är över i april!!
*jag Nathalie och Märta ska åka till Malta i 3 veckor
*Scandinavium/Falsterbo
*Jag fyller 15 år :D
* Moppe! (Om jag kommer in på kursen nån gång)
Det är vad jag kommer på nu :)

Mina mål med X-mas:
*Mer placeringar i msvB
*starta msvA
*Kvala SM
Går allt bra och vi klarar oss utan skador och X-mas inte tappar motivationen så satsar vi så klart mot SM men man får ju vara realist.

Danido:
*Tävla CR (Första är 27 feb)
* tävla lokalt
*kvala tll omhoppning
*få placeringar och vara säkra på höjden
*Kanske reg till hösten?

Tindra:
*få henne säkrare när man hoppar av
*placeringar på lokal nivå
*Hoppas att varbergshoppet blir först reg meetinget :)
* har jag kvar henne hela året är det såklart LA som gäller!
Sen blir det nog att sälja henne om hon inte blir riktigt bra :P

Sen kan ju ALLT hända :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0