Landslag veterinär

Så lyder rubriken idag :) Mamma är i ängelholm hos en landslagveterinär (kom inte ihåg vad han heter) som kollar på en häst mamma har åt Stefan Hultman. och det visar sig att den vetrinären har hjälp X-mas en del  när Adrian hade honom och mamma förklarade för veterinären att X-mas inte har svarat på sina behandlingar som vi har gett honom och han står imot nu när jag hoppar La och uppåt. Så på torsdag har vi fått tid att kolla igenom X-mas och hitta felet på honom.  Sköönt efter det ska jag försöka komma igång med tävlingsäsongen med honom (om det inte är ngt allvarligt så han måste vila länge).

BTW tycker det är jätteroligt att andra bloggar som inte har hittat min blogg genom BDB eller liknande kommer in på min blogg! :D superkul varkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0