haha

Min mamma är ju söt :) Hon har alltid fördommar mot mina ridhästar osv, förutom mot X-mas. Men igår när Danido gick så satans bra igår så var det HON som lindade honom med Back on trac och la på honom stalltäcket osv :O Det har aldrig hänt xD jag bara "mamma vad gör du?:O " hon bara " men han är ju så fin..."
Vaddå favoresera ? xD kul att se hur länge detta håller i sig ;) Nu ska jag börja skolan, sen i eftermiddag så ska jag va med Nathalie tror jag :P

På fredag så ska jag till Tova. VI ska sova över till lördag så ska vi tävla tsm :) På onsdag ska jag träna X-mas. Viktig att han går som vanligt innan Jonas ska kolla igenom honom. Skola nu
/Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mysigt :) ses på lördag ! :)

2010-01-21 @ 09:51:10
URL: http://filippaclausen.blogg.se/
Postat av: tova

haha kuul <33

jag är assjuk (a) varit hemma hela veckan, men ah lyckas alltid va sjuk när du ska komma :D hehe..<3

2010-01-21 @ 15:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0