Gossip girl

När man är sjuk så brukar jag ofta läsa :) om jag inte har cp ont i huvud :P Läser brukar jag göra nästan varje dag, tycker det är jätte kul :) lite nördig men än då!  Antar att alla har sett Gossip girl serien ? Tycker den är sjukt bra :D Så har börjat läsa böckerna, brukar ofta tycka böckerna är bättre än filmerna. Vilken jag INTE tycker om gossip böckerna :S serien på tv är 100 gånger bättre! Fast ändo fortsätter jag läsa böckerna, har läst till bok nr 8, har beställt 9&10. Beroende är dom ifa ^^


Nu ska jag nörda mig genom att läsa twilight. Har läst hela serien på svenska 10000 ggr om så har börjat läsa se på engelska ist. Mkt bättre då för de tar bort så mkt i de svenska böckerna :S

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Håller med dig :D

2010-02-01 @ 19:10:49
URL: http://nathaliiiiiiee.blogg.se/
Postat av: anna

Kan inte du berätta om din och X-mas historia?

2010-02-02 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0