Dumma blogg.se!!

Har inte kunnat logga in på blogg.se nu på nästan2 dagar -.- blir så sjuukt förbannad xD
Igår så red jag bara X-mas och han var superfin :D Longerade han lite först så han sprang av sig lite :) Sen när jag hoppade upp så kunde jag trava honom lite i form sen böörjade han  gallopera och studsa som vanligt :) Hoppade lite bommar med 7 gallopsprång i mellan, X-mas drar ofta iväg mot hindrerna men i slutet gick det riktigt bra =D

Sen på kvällen fyllde farfar år så vi var hos honom hela kvällen, köpte även 2 singstar skrivor innan vi åkte dit :P

Idag så är det väärdens snöstorm typ :S eller det snöar as mkt ifa x) Kommer nog inte kunna rida idag, hoppträning i morron ! :D Idag händer det inget, men här kommer bilder på tindra från söndags :


och JA på klubbhoppning får man rida med jacka och ländtäcke -.- Som ni ser så har Tindra som vanligt inga problem med höjden utan det är bara i mellan :P
Puss och Kraam
/Emma

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilka singstar skivor köpte du???? :)

2010-01-05 @ 18:05:10
URL: http://nathaliiiiiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag köpte svenska hits och pop hits :D<3

2010-01-05 @ 18:44:40
Postat av: Linda <3

Sjuukr jobbigt med så mke snö :OO Orkar inte med det =S Vi har inte ridhus heller så hästarna frå juh vila... Inte bra :/<3

2010-01-06 @ 13:57:12
URL: http://liiindacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0