cp internet!

Har inte kunnat vara inne på internet sen igår kväll :( Har ridit tindra idag ifa. Våran travbarna har fått lagom mkt snö nu så jag broddade henne och red där, jämt och fint. Men har alltid känslan att de kan sträcka sig eller vad som helst xD  Aja, det gick bra Tindra var super pigg xD  haha, tindra är lite wannabe X-mas, takta, studsa, gallopera på sidan xD hahha, fast det går ju att rida ihop henne lite ifa :) Hade velat rida Danido med fast såklart var det konfa mer än halva dagen...

Clara och Pappa har åkt till fjällen, björnriket. Jag tkr inte det är kul att åka skidor i 25- så jag valde att inte hänga med, och mammma tkr det är tråkigt att åka skidor så vi stannar hemma :) Ska ju åka skidor med konfan med så det räcker 1 gång per år. Så nu får vi klara oss själv jag och mamma :P

BTW
alla elaka kommentarer visar jag för mina föräldrar och de tkr vissa kan går en bit över gränsen så det kommer antagligen polis anmälas, bara så ni vet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0