Bästa schabraken!

Är helt klart Anna Scarpati schabraken och RG, utan tvekan! Man kan mixa färger själv, prisen på Rg ligger runt 1000 lappen och AS mellan 600-800 kr. Jag ahr bara ett schabrak+luvor i de märkerna men de bästa schabraken jag har <3 Dock kan jag ju bara köpa på mässor annars får jag åka flera timmar :S  Tänkte lägga upp en liten bild på de jag har :

Väldigt "smidiga" schabrak då det är bara att lägga direkt på hästen utan att spänna fast den i sadlen för det är våfflad under till typ så sitter som en smäck ;)

Har ingen bra bilder som ni ser :P
Men som sagt, schabraken är bäst , kööp dem (A)<3

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Så grymt snygga schabrak, älska färgerna :]

2010-01-16 @ 22:17:29
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0