jullov

sorry för en dålig update! Har inte haft något roligt berätta :P Idag var det skolavslutning, äntligen! ska bli sjukt skönt med lov nu. Fick även ut våra betyg med, ganska besviken men det var bättre än förra året så alltid ngt ;) Fick även reda på att vi ska få våran 8:e no lärare! Vi har haft ny no/matte lärare varje termin. Ganska kasst nu när det är sista terminen.  Sen nästa år är det äntligen dags för gymnasiet =D längtar jätte mkt när man kan välja gå det man själv vill (: För mig blir det nog natur (som alla smarta går hihi) ;D

Ikväll skulle jag solat men pappa är sjuk så han kan inte skjutsa mig :( Så hänger med mamma till halmstad och köper lite julklappar ;D HAr redan köpt det mesta tror jag men skadar ju aldrig med en extra shopping tur ^^


haha

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt med lov!

2010-12-21 @ 17:34:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0