23 december

Julafton i morron, helt sjukt! Julstädat i dag och i eftermiddag ska jag baka julgodis. Vi ska ha julen hemma så det är mkt som måste göras! Köpte julklappar igår med haha. Idag kommer farfar, för han kommer fira jul på annat håll iår så vi får julklappar idag ist (: Önskar mig ingenting typ, eller aa, en EU-bil, jetset klocka och ett par nya Uggs ;) Annars ingenting mer, sålt göteborghorseshow biljetterna med btw, är ju i fjällen den helgen! Hade nog ändå inte gått ...

Längtar sjukt mkt till nyår! inge aning om vad jag ska göra men känner på mig att det kommer bli gaaalet :D Känner dock lite panik att jag inte har någon nyårs outfit men på mellandagsrean hittar jag säkert ngt (: Något tips annars var man kan hitta en snygg outfit ??

Ikväll ska jag till mina kusiner för min moster fyller år (: Ska fortsätta städa nu, skjut mig någon? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0