ush

... riktigt tråkigt väder ute, regn+att det blåser -.- Har ridit igenom båda hästarna idag, skitfina! Testade även täcket på Danido, det satt bra tog lite bilder på det med, men min tele ligger på mitt rum så jag orkar inte hämta den så bilder kommer i morron x) Har gymmat idag, fy vad jobbigt det va i dag! jag och Clara va på nån "cirkel fys" aja, skönt efteråt ;P

Skola i morron, 9:an.. VILL INTE! Orkar inte skolan, nu har man ingen tid till nånting ju, måste gå upp tidigt osv :(
Jusde, biljetterna till Göreborg horse show släpps 30/8! :D dock är jag medlem eller ngt så jag kan förbeställa biljetter så man får bästa platserna (A)

Kommentarer
Postat av: mathilda

SV: Jajuste! Det visste jag ju XD Blandade bara ihop emd med kvalning till msvB :)<3

2010-08-18 @ 15:52:26
URL: http://intend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0