Tisdag

Red dressyr med Danido idag, heelt underbar va han <3 Mamma målade samtidigt så hon kollade när jag red och hon kan knappt känna igen honom nu jämförelse med innan :D Han är ganska pigg och lyssnade bra, han riktit dansade under mig! Tror att om jag har tid senare i höst så ska jag tävla lite dressyr med honom :) slöseri att inte tävla en sån fin dressyrhäst som han är!
Tömkörde X-mas idag med, har slarvat för mkt med arbetet på marken :P Men tömörning har bra effekt på X:et, han riktigt trampar under sig och tuggar på bettet och böjer på nacken :P

I morron ska vi börja köra in halmet på loftet, ett jäkla tungt arbete :P men skönt när det är gjort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0