Svar på fråger :)

Svar på några fråger jag har fått:

kan du svara på vad ni sålde henen för? hann aldrig titta priset!
svar: för 25.000 kr. (billigt för jag vill bli av med henne fort!)

fin blogg! vad är det för ponny/häst du har ? :)
svar: Jag har en 18-årig C-ponny, Tågerups Jumping x, även kallas X-mas som jag har nat. placeringar i msvB, kvalad msvA. Har haft honom över 3 år och det är Adrian Kolgjini som äger honom.
Har 2 6åriga ridhästar med rider bara en av dem. Danido heter han och jag gjorde tävlingsdebut för några veckorsen och va felfri i 90/100 cm. Den andra rider Annika eftersom hon är efter Quit Easy och bockar ganska mkt.
Tindra med då men hon åker ju snart eftersom jag har sålt henne :P Hon var min D-ponny som jag tävlat LC felfritt.

Hur bor du?
svar: jag bor på en gård utan för Falkenerg. Bor 15 min från stan och 25 från storstan(halmstad). 3 min från stranden. Mamma är A-tränare i trav så hon har travhästar. Mamma har även avel, vi har en godkänd trav hingst och vi har 2-7 föl varje år. Våran gård är väll ganska stor, huset är 300 kvadratmeter+. Vi har 3 stall. Ett stall är det 3 hästar i, andra 6, tredje 6. Vi har en travbana på 1200m. Nära till skog/sjö/strand som vi kan rida på. Har en liten paddoc på 20x40 men ska byggas ut i maj. Våra grannar har ridhus som jag får rida hur mkt jag vill i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0