sälja danido?

Tindra gick igenom besiktningen, så hon åker upp till Stockholm på onsdag. Och eftersom jag inte har kunnat rida Danido eftersom han har varit helt **** så har jag funderat på att sälja honom, eller det är en tjej i Harplinge som frågade om hon fick köpa honom efter jag hade tävlat i plönninge så varför inte ? jag klarar inte ens få en rytm/takt på honom ... Aja, tjejen som vill ha honom ska ifa komma och provrida nån dag, sen om det känns bra säljer jag nog. Jag har ju Tess som är mkt bättre men mognar lite seegt bara x) Så vi kanske ska leta upp någon tävlingshäst som jag kan ha i sommar ist :)  Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker mycket om din blogg och följer den varje dag men tycker att du borde lägga in lite mer bilder:D

2010-04-10 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0