påskafton

idag är det påskafton och jag har bytat header :D
Idag har det varit en lång dag, mockat och fixar på morgonen och tömkört X-mas. Han var ur fiint som helst! Sen red jag Danido , eller jag kom 10 m sen började han dampa och hålla på för en sten och reste och var CP! jätte äckligt att känna att det är han som bestämmer :( Red in efter det så Annika ska rida till honom så han skärper sig.
Red Tess ist, hon va jätte fin :) Blir nog att jag kanke rider henne medans Annika rider Danido. Red Tindra med, hon gick bättre än bäst :')

Imorron ska jag till busfabriken och sannarps badet  med min kusin xD han ta med sin kompis och jag tar med än också :P
Ikväll blir det feest hos nathalie =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0