:P

Sen när Tindra åker kommer det att bli jätte tomt med bara 2 hästar :( Kanske att jag kan ta över Tess om hon sköter sig 3 hoppträningarna framåt, då tyckte Claes jag kunde börja hoppa henne :)

Tess köpte vi förra året och hon är 6 år och är efter Quit Easy, så hon bockar väldigt mkt. Därför har vi en annan tjej, Annika som precis har gått ut hippologprogramet så hon rider Tess och utbildar henne åt mig tills jag klarar av henne =)

Men blir det inte så så kanske jag kommer leta lite efter en problem ponny eller ngt som jag kan ha öve sommaren som jag säljer sen, bara för att ha nått att arbeta med ! :) Lite så har ju nästan Tindra varit, köpte henne outbildad typ och säljer henne sen och tjänar även en del pengar :P men jag vetinte, få se, ska ju åka till Malta 3 veckor med ju ...
Längtar jättemkt till nästa vecka då min klänning och halsband kommer, den sista gossip girl boken som jag beställde förra veckan kom i dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0