Onsdag

jusdet, igår så tog jag en 25 minutare så bleev så där härligt brun :D
Idag har jag ridit X-mas och shiiit vad fin han va :O tuggade på better, gick på tygeln i trav och lyssnade för en gångs skull :) Sen har jag alltid 2 små hidner i paddocen (typ 70cm elr ngt) som jag hoppar i en volt. Och i början så drar han som vanligt mot hindrerna men sen efter ett tag så lyssnar han faktist =) Är jättenöjd med honom med andra ord! Skulle ridit Tess med, jag hade tränsat och sadlat och allt men så kom jag på att bussen till stan gick om 40 min och jag måste dusha och sånt innan dess xD haha så det var bara att ställa in henne i stallet, men annika kom sen så hon red med henne.
Har tagit massor med bilder från stallet och lite på X-mas så va beredd på en bildbomb i morron ;D

Var i stan för jag tar ju moppekurs. Åkte in lite tidigare och mötte upp Märta så köpte jag 2par skor, en handväska och en ass snygg klocka =D nice.

Tyvärr fick veterinären lämna återbud på Tindra i dag men lovat att besiktiga henne senast lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0